کارای پسرا


ضدپسر

برای خنده

 خودستايي : 99.99% پسرها به اين درد مبتلا هستند. دائم دارن در مورد خودشون و شاهکارهاشون حرف ميزنن. طوري که آدم فکرميکنه پسرها به جاي شکم مادر, احتمالاً از دماغ فيل به دنيا اومدن. بيماري خودستايي در پسرها کاملاً ريشه تاريخي و اسطوره اي داره و هميشه هم دخترها رو آزار داده (افسانه معروف نارسيس). پسرها وقتي به يه دختر ميرسن هميشه درحال حماسه سرايي در مورد خودشون هستن و خودشون رو موجودات بي عيب و نقصي جلوه ميدن که بايد روي سر گذاشت و حلوا حلوا کرد.(چه غلطا)!!!

زل زدن به بقيه دخترها : بعضي از پسرها واقعاً روي هرچي هواپيما ي جاسوسي رو کم کردن, چشم و گردنشون به صورت کاملاً اتوماتيک به سمت هر دختري که تا شعاع 150 متريشون مياد برميگرده و انگار دارن طرف رو با نگاهشون ميخورن ! (بیچاره ها تا حالا خوشگل ندیدند ؛ از بس که قیافه ی عین اژدهایی هم جنساشون رو دیدن ؛ دیگه با دیدن یه دختر جو گیر می شن و نمی تونند خودشون رو کنتل کنند.)!!

یه گوش دره و یه گوش دروازه: یه ساعت باهاشون حرف بزنی عین گوسفند سرشونو تکون می دن و هی میگن ((آره، خوب، بعدش)) آخر که حرف تموم میشه میگن راستی چی شد؟!!!(اینم از روی بی عقلیشونه که البته هر کسی باهاشون حرف بزنه همین عمل رو عین گوسفند تکرار میکنند ؛البته دور از جون گوسفند..!!!!!))

حماقت(خصوصیت بارز پسرا):تشخیص این صفت در پسرا کاری است بسیار آسان چون پسرا با هر عملشون این صفت خود را در معرض عموم قرار میدن.!!( حماقت و بی عقلی صفتی جدا نشدنی است برای پسرا)!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,ساعت 18:37 توسط کوثر | |


Power By: LoxBlog.Com